woensdag 22 augustus 2007

froefroe

Al een paar maand liep ik ermee rond: ik wou zo graag een 'froefroe'!

Vele namen van hippe kappers passeerden de revu (Gino, Barber, ...), maar een afspraak maken kwam er niet van (met veel onbegrip van collega's als gevolg). Een 'afspraak maken' en ik gaan nu eenmaal niet zo goed samen (je moet dan immers nog minstens 2 weken, bij Gino zelfs een maand,wachten!). Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een beetje bang was! Bij elke gedachteaan het knippen van een froefroe kreeg ik hartkloppingen en begon is spontaan vollenbak te blozen van de spanning.

Soit, 2 maand later (ja, ja, ik had dus inderdaad ook wel een afspraak kunnen maken), ben ik dus naar een kapper geweest zonder afspraak.

Et voila:

1 opmerking:

sonja zei

graag zie ik jouw nieuwe kapsel eens van dichtbij.tot dan mams