donderdag 18 oktober 2007

Waarom?

Waarom? vraag ik mij af.
Waarom een blog?
Die van Casper is evident: voor de oma's en opa's natuurlijk. We voelen ons al schuldig dat we ver weg wonen en zo kunnen ze hem toch een beetje volgen.
Maar een blog over mezelf? Of gaat het niet echt over mezelf? Maar waarover dan wel?
"Keep a diary and someday it 'll keep you" (Mae West). Daar zit ook iets in natuurlijk?

En dan die 365 Days... Waarom?
Ik dat nu leuk, zo elke dag een foto van jezelf? En toch: 5625 mensen doen het: elke dag een foto van zichzelf nemen. Een heel jaar lang. Sommigen zelfs al langer dan een jaar.
Het daagt wel uit om een beetje creatief te denken (en te doen), want 365 x hetzelfde is natuurlijk ook maar niets. Of zijn we toch gewoon maar allemaal ijdeltuiten?

Ewel..., ik weet het niet.
Omdat ik dertig ben geworden, beweert een collega...

1 opmerking:

sonja zei

ik vind jouw blog heel spannend .je kan zulke mooie dingen vertellen en jouw foto's zijn ook altijd leuk genomen.doe nog maar verder hoor,mischien om de 2 dagen of om de week.het blijft mij altijd boeien.kusje mams.